PAPIER i TEKTURA TO MOJA ODWIECZNA PASJA
Z TĄ PASJĄ WYKONUJĘ:
RÓŻNEGO RODZAJU KARTKI OKOLICZNOŚCIOWE, PAMIĄTKI - ŚLUBNE, KOMUNIJNE, CHRZTU, ZAPROSZENIA NA WSZELKIE UROCZYSTOŚCI I OKAZJE,
ALBUMY NA ZDJĘCIA, DODATKI WESELNE - ZAWIESZKI, WINIETKI, MENU
ZAPRASZAM DO OGLĄDNIĘCIA MOICH PRAC.
KONTAKT:
magdalena.przybytek@wp.pl


sobota, 18 lipca 2009

Datownik urodzinowo - imieninowy








W mojej "pracowni" powstał datownik z 12 kartami na zapisanie ważnych dat - urodzin i imienin najbliższych, obiecałam kiedyś wykonanie takiego zapiśnika mojej zzaoceanowej przyjaciółce Joasi, ten egzemplarz właściwie powstał z myślą o niej, ale zaraz potem zrobiłam jeszcze dwa datowniki, pozostawię więc wybór Joasi który notesik ma do niej polecieć.
Rozpadało się niestety i pozostałe dwa datowniki czekają na słońce i obfotografowanie.
Ponadto odkrywam uroki różowej bindownicy, jest wspaniała, dziękuję Ci Asiu !! ;*
i tym sposobem dziurkacze {na razie} poszły w kąt ;))))