PAPIER i TEKTURA TO MOJA ODWIECZNA PASJA
Z TĄ PASJĄ WYKONUJĘ:
RÓŻNEGO RODZAJU KARTKI OKOLICZNOŚCIOWE, PAMIĄTKI - ŚLUBNE, KOMUNIJNE, CHRZTU, ZAPROSZENIA NA WSZELKIE UROCZYSTOŚCI I OKAZJE,
ALBUMY NA ZDJĘCIA, DODATKI WESELNE - ZAWIESZKI, WINIETKI, MENU
ZAPRASZAM DO OGLĄDNIĘCIA MOICH PRAC.
KONTAKT:
magdalena.przybytek@wp.pl


czwartek, 19 listopada 2009

Obierz kurs na choinkę ;)

Zapraszam Was na mały kurs wykonania świątecznego drzewka;)
~~~
Potrzebne materiały to:
* powycinane pary trójkątów ( wysokość pojedyncz. trójkąta to taka jak wysoką choinkę chcecie, moje mają 18 cm, a podstawa 6,5 cm) , im grubszy papier tym lepiej, choineczka będzie stabilniejsza, a co do ilości par trójkątów to min. 3 a max. ile chcecie, ja zrobiłam z 6, wiadomo im więcej tym choineczka gęściejsza
* koraliki
* wstążeczka
* paseczki ( ok. 25 x 1,5 cm) z powycinanymi wzorami dziurkaczem brzegowym
* gwiazdki, śnieżki lub pomponiki w zależności od upodobania i posiadanych materiałówtrójkaty łączymy w pary, dla dekoracji obszywamy najdłuzsze boki trojkątów, wszywając przy okazji w jeden z trójkątów pasek ze wzorkiem

przyszywamy koraliki,
ale równie dobrze możemy przykleić półperełki, powbijać ćwieki ... w zależności od budżetu

sklejamy trójkaty

w każdym z trójkątów robimy po trzy dziurki , jak najblizej brzegu i w tych samych miejscach na każdym, zgodnie z obrazkiem poniżej

przekładamy wstążeczki i zawiązujemy kokardki pomiędzy trójkątami , każda kokardka w innym miejscu

stawiamy choineczkę na "nogi"


następnie przyklejamy to co mamy np. gwiazdki, śnieżki, pomponiki itd.

i gotowe :)

a teraz wersja minimalistyczna i dla zapracowanych ale jak dla mnie również super :)
przygotowujemy sklejone trójkąty ale bez ozdobnych ściegów i koralików, jedynie z wklejonym w środek paskiem z wyciętym motywem

robimy dziurki i związujemy trójkąciki wstążkami w jednym miejscu

formujemy choineczkę

Pozdrawiam Was serdecznie. Mam nadzieję ze Was nie zanudzilam.
To mój pierwszy kurs, uff ... bardzo wyczerpujący, tym bardziej ze tworzony w asyscie mojej energicznej i ruchliwej Emilki
Życzę powodzenia w tworzeniu własnych drzewek.